• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Панорама педагогічної майстерності

З 1 по 28 лютого в закладі освіти проходить «Місячник педагогічної майстерності»

У рамках МІСЯЧНИКА ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/000_Шмондюк.jpg 6 лютого Шмондюк Світлана Вікторівна, учитель початкових класів, провела урок з літературного читання на тему: «Дивосвіт літературної казки. Сашко Дерманський «Мрія Маляки» (уривок)». Матеріал уроку було викладено чітко, доступно; спостерігався динамічний перехід від одного виду роботи до іншого. Використано такі принципи навчання: доступність, наочність, наступність, зв'язок з життям, систематичність та послідовність, самостійність учнів, свідомість засвоєння знань, цілеспрямованість. Учитель розвиває навчальну, пізнавальну діяльність учнів і керує нею, здійснюючи стимулювання, організацію, контроль, оцінювання діяльності, озброює учнів прийомами самостійної роботи, формує навички самоконтролю.

/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/001_Шмондюк.jpg/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/002_Шмондюк.jpg

/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/003_Шмондюк.jpg 15 лютого Шмондюк Світлана Вікторівна провела урок на тему: «Які є символи в різних країнах?» Діти були активними учасниками освітнього процесу. Урок мав раціональну структуру, чітко визначено дидактичну мету кожного етапу уроку. Застосовувалися різноманітні методи, прийоми. Здійснювалися диференціація й індивідуалізація навчання. Забезпечувалися міжпредметні зв'язки. Учні узагальнили знання про державні символи України; познайомлися з прапорами різних держав; збагатили знання про інші країни, їх національні символи.

/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/004_Шмондюк.jpg/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/005_Шмондюк.jpg


/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/010_Сисуненко.jpg 6 лютого Сисуненко Вікторія Олександрівна, учитель початкових класів, провела урок математики за темою: "Назви компонентів і результати дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач." Урок було проведено у форматі Нової української школи. Учитель створив відповідні умови для розвитку інтелекту, здібностей, пізнавальних інтересів учнів, здорового мікроклімату в дитячому колективі, позитивних емоцій і взаємин. На уроках були застосовані активні форми роботи: «фішбоун», «мікрофон», LEGO «6 цеглинок».

9 лютого Вікторія Олександрівна поділилася з колегами досвідом роботи на уроці з української мови за темою: "Навчаюся вживати числівники в мовленні. Доповнюю і називаю числівники, які використовую. Виявляю спільні числівники у словах". Протягом уроку діти працювали в командах, де вчилися разом співпрацювали, домовлятися, висловлювали власні думки, аргументували їх, спираючись на власний досвід. Наприкінці уроку діти самостійно підбили підсумок, що очікуваних результатів досягнуто, на уроці їм було цікаво, труднощів у виконанні завдань не виникало.

/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/011_Сисуненко.jpg/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/012_Сисуненко.jpg


/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/020_Мовчанюк.jpg 14 лютого 2023 р. учитель української мови та літератури Мовчанюк Світлана Володимирівна в 11-А класі провела відкритий урок-практикум на тему: «Іван Багряний «Тигролови» як український пригодницький роман».

На уроці було використано різноманітні форми, методи та прийоми компетентнісного підходу до вивчення теми. Під час уроку були застосовані дослідницький та інформаційні методи.

Прийоми дослідження проблемних питань, випереджувальні завдання, «Інтерв’ю письменника», «Незакінчене речення», робота в парах, «Хвилинка з мистецтвом», «мозковий штурм», «мікрофон» викликали активність і зацікавленість в учнів, допомогли зрозуміти психологічні та символічні аспекти твору, зробити висновки про морально-етичні цінності роману Івана Багряного «Тигролови».


/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/030_Видаш.png 22 лютого 2023 року вчитель історії Видаш Ольга Ярославівна провела у 6-Г класі урок Історії України та Всесвітньої Історії на тему "Велика грецька колонізація".

Учні навчилися визначати хронологічні межі Великої грецької колонізації, заснування перших грецьких поселень на території України;

показувати на карті напрямки Великої грецької колонізації, античні грецькі поселення на території України;

описувати спосіб життя і культурні пам’ятки в містах – державах Північного Причорномор’я та Криму;

застосовувати та пояснювати на прикладах поняття «Велика грецька колонізація»;

використання яскравої графіки у вигляді хмарки слів на уроці дозволило зробити акценти на ключових моментах із теми вивчення, дозволило учням швидше повторити матеріал завдяки активному залученню зорової пам'яті.

/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/031_Видаш.png/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/032_Видаш.png/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/033_Видаш.png/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/034_Видаш.png/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/035_Видаш.png/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/036_Видаш.png/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/037_Видаш.png/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/038_Видаш.png


/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/040_Даниленко.jpg 15 лютого Даниленко Тетяна Іванівна запросила колег закладу освіти, щоб показати свою педагогічну майстерність на уроці української мови за темою «Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники у мовленні».

Урок проведено у форматі Нової української мови. Діти працювали в групах, знаходили спільне рішення, виконували проблемно-пошукові завдання; продемонстрували вміння працювати разом, уміння домовлятися та висловлювати свою думку.

/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/041_Даниленко.jpg


/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/042_Даниленко.jpg 17 лютого Даниленко Тетяна Іванівна поділилася досвідом роботи на уроці «Я досліджую світ» (2-Г клас) на тему: «Гірські породи», метою якого було сформувати в учнів уявлення про корисні копалини, їх значення у природі та житті людини. На уроці були використані групові методи роботи (дослідження й характеристика корисних копалин на прикладі піску і глини), робота в групах (вивчення солі звичайно і через лупу, взаємодія цього мінералу з водою). Також діти знайомились із такими гірськими породами, як кам'яне вугілля, мармур, граніт, кварц, мінеральна вода, вивчали способи їх видобування. Завершили урок геологічною вікториною.

/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/043_Даниленко.jpg/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/044_Даниленко.jpg


/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/050_Федоренко.jpg 16 лютого Федоренко Ірина Володимирівна провела живий, цікавий, змістовний урок літературного читання на тему: «Не копай іншому ями, бо сам упадеш. Павло Глазовий "Жолудь"». На уроці було використано такі методи навчання: шкалу роздумів, щоденні 5 (читання для себе, читання для друга), групову роботу для вирішення проблемно-пошукового завдання, інсценування байки.

Діти вдосконалили навички свідомого виразного читання, збагатили словниковий запас, вчилися висловлювати та відстоювати власну думку.

/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/051_Федоренко.jpg/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/052_Федоренко.jpg


/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/053_Федоренко.jpg 21 лютого Федоренко Ірина Володимирівна провела інтегрований урок з української мови та дизайну й технологій на тему: «Навчаюся розрізняти іменники. Власні та загальні назви».

На уроці: ланцюжок "Розташувань", гра "Власні і загальні назви поруч з нами", хвилинка емоційної рівноваги, створення "Таблиці міркувань", робота в парах (взаємоперевірка), групова робота - створення колажу "Світ навколо нас".

Діти поглиблювали знання про власні і загальні іменники, розвивали уміння писати власні іменники з великої букви, закріплювали уміння розрізняти назви істот, неістот, удосконалювали орфографічні навички, виховували любов до рідного краю.

/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/054_Федоренко.jpg/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/055_Федоренко.jpg


/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/060_Видаш.jpg 28 лютого 2023 року вчитель історії Видаш Ольга Ярославівна провела в 11-Акласі урок з Історії України на тему «Державотворення в перші роки незалежності». На уроці методом випереджувального завдання було схарактеризовано та розкрито особливості державотворчих процесів у перші роки незалежності; учні активно виступали з доповідями, розв’язували проблемні завдання, працювали над дослідницьким матеріалом.

/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/061_Видаш.jpg/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/062_Видаш.jpg/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/063_Видаш.jpg/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/064_Видаш.jpg/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/065_Видаш.jpg


/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/070_Навроцька.jpg 20 лютого Навроцька Наталія Анатоліївна в 2-Б класі провела урок з української мови на тему «Закріплення знань про іменники, прикметники, дієслова, числівники». Учитель розпочав урок з психологічного налаштування дітей на урок, провівши інтерактивні вправи: «Подаруй посмішку», «Наші очікування». Протягом уроку діти працювали в групах, в яких разом підбирали прислів'я до заданої теми, виконували проблемно-пошукові завдання, складали «Сенкан», «Джигсоу». Також грали в інтелектуальну гру «Так чи ні», використовуючи цеглинки LEGO. В процесі уроку, для зняття розумової втоми і статичної напруги, була проведена музична фізкультхвилинка. Наприкінці уроку була проведена рефлексія, у вигляді гри «Оживи деревце».

/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/071_Навроцька.jpg/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/072_Навроцька.jpg/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/073_Навроцька.jpg


/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/074_Навроцька.jpg 1 березня Навроцька Наталія Анатоліївна в 2-Б класі провела урок з курсу «Я досліджую світ» на тему «Ґрунт. Склад ґрунту». На початку уроку учитель створив емоційне налаштування дітей на урок, програвши з ними в гру «Створення настрою» та поділилися один з одним своїми спостереженнями. На уроці діти виконали вправу «Комплемент природі», були ознайомленні із народним календарем та прикметами на цей календарний день, отримали інформацію, як називається цей день (01.03) у інших країнах та які є традиції святкування 1 березня в одній із країн (Болгарії - День баби Марти).

Також на уроці була проведена інтерактивна вправа "Асоціативний кущ" та метод фантастичної проблеми, застосовувалися театралізовані фрагменти. А самим цікавим для учнів було проблемно-пошукове завдання «Дослідницька лабораторія», під час якої вони самостійно вивчали склад ґрунту та робили висновки. Під час закріплення знань діти грали в гру «Чи вірите ви?», використовуючи цеглинки LEGO.

/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/075_Навроцька.jpg/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/076_Навроцька.jpg/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/077_Навроцька.jpg/Files/images/novini/korol/panoroma_ped_maysternost/2023/078_Навроцька.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1479