Історія

/Files/images/storya/новострой_2.jpg У зв’язку із заснуванням у 1957 році обчислювального центру Інституту кібернетики Академії наук УРСР на невеличкому хуторі Теремки південно-західної околиці Києва почалася інтенсивна забудова житлового масиву.

Згідно з Постановою ради міністрів було виділено 50 гектарів землі для будівництва Інституту та житлового масиву на 25 тисяч мешканців.

Будівництво швидко розвивалося, масив заселявся; виникла необхідність побудови дитячого садка та школи для дітей співробітників Інституту кібернетики.

За ініціативи директора Інституту кібернетики Академіка Глушкова було розроблено проект школи на 1200 місць, будівництво якої розпочалося в 1976 році.

/Files/images/storya/SvitlanaGrugorivna.jpgУрочисте відкриття середньої школи № 132 відбулося 1 вересня 1977 року. Міністр освіти Маринич Олександр Мефодійович урочисто вручив символічний ключ знань першому директору школи Науменко Світлані Григорівні.

Науменко Світлана Григорівна – відмінник народної освіти України, орденоносець, висококваліфікований спеціаліст, фізик за фахом, віддана педагогічній справі — вела копітку і наполегливу роботу, спрямовану на створення педагогічного колективу однодумців, новаторів, професійних майстрів педагогічної творчості.

Мудрими порадниками та вірними помічниками в цій нелегкій справі були заступники директора:

  • Білецька Людмила Кузьмівна – заслужений працівник освіти України, відмінник народної освіти, майстер декоративно-прикладного мистецтва України;
  • Іллігорська Людмила Юхимівна – старший учитель вищої категорії, відмінник народної освіти;
  • Кирик Галина Микитівна – учитель-методист, відмінник народної освіти;
  • Івженко Майя Степанівна – педагог-організатор, відмінник народної освіти України;
  • Цурапа Семен Іванович – заступник з господарчих питань, ветеран ВВВ.

Складним був період становлення школи… На плечі молодого новоствореного педагогічного колективу лягла низка проблем: обладнати кабінети шкільними меблями, навчальним приладдям та спортивним інвентарем; створити бібліотечний фонд; привести до порядку школу та озеленити шкільне подвір’я; врешті-решт, ефективно розпочати навчально-виховний процес.

Першими педагогами школи були відмінники народної освіти:

  • Острікова Віра Петрівна – учитель історії, учитель-методист;
  • Дутова Алла Петрівна – учитель російської мови та літератури;
  • Сіцінська Людмила Миколаївна – учитель праці (першою створила зразковий кабінет праці, на базі якого проводилися районні та міські семінари).

Поступово школа набирала темп, стаючи справжньою кузнею педагогічних кадрів, які працювали творчо і самовіддано.

Високий науковий рівень викладання предметів забезпечував учням призові місця на олімпіадах, конкурсах МАН.

Відкриті уроки, круглі столи, усні журнали, предметні декади – таким був навчальний процес стабільного і працездатного педагогічного колективу та його вихованців.Значна увага приділялася фізичному розвитку та загартуванню школярів. Під керівництвом педагогів учні із задоволенням брали участь у шкільних, районних та міських спортивних змаганнях, були активними учасниками і призерами Всесоюзних змагань «Старти надій».

«Праця загартовує людину» – основне гасло трудового виховання школярів. Незабутнє мальовниче село Музичі… Щоліта старшокласники плідно працювали в таборі праці й відпочинку. Не цуралися ніякої роботи: збирали малину, огірки, помідори, редьку. А у другій половині дня – відпочинок, спортивні ігри, розваги і… дискотека під відкритим небом.

Рейтинг школи зростав, наповнюваність школярів збільшувалась. До 1987 року кількість учнів зросла до 1879. Школа працювала у дві з половиною зміни.

Після відкриття школи науковці Інституту кібернетики взяли над нею шефство і запропонували ввести предмет для старшокласників «Кібернетика і програмування». Нову справу педагогічний колектив підтримав.

/Files/images/storya/staryj PC_20.jpgБуло створено шкільний обчислювальний центр та забезпечено його найновішими блоками електронно-обчислювальних машин.

Новий предмет – престижний і цікавий. Це хороший стимул для учнів. Разом з атестатом випускники отримували диплом оператора електронно-обчислювальних машин.

Співробітники Інституту кібернетики постійно організовували екскурсії до Інституту, де знайомили учнів з новими досягненнями науки й техніки.

Уміле поєднання навчально-виховного процесу на уроках і в позаурочний час, прагнення виховати гідну особистість сприяли згуртованості дитячих колективів, народженню та збереженню шкільних традицій.

Школа сьогодні

Школа сьогодні – це висококваліфікований, багатогранний, творчий педагогічний колектив, який очолює молодий та енергійний директор Савченко Микола Іванович. Його нелегку справу керівництва колективом та навчально-виховним процесом поділяють заступники:

Добриднік Марія Мусіївна, Зіма Світлана Володимирівна, Коваленко Наталія Миколаївна, Місячна Людмила Володимирівна.

Школа сьогодні – це 31 клас в яких навчається 828 учнів

працює- 69 педагогічних працівників, з яких: 1 кандидат фізико-математичних наук

2 наукові співробітники

9 вчителів- методистів

6 старших вчителів

31 спеціаліст вищої категорії

2 спеціалісти першої категорії

3 спеціалісти другої категорії

12 спеціалістів

Учительський колектив пишається тим, що вчорашні випускники школи повертаються до неї молодими педагогами.Штефанюк Ірина Анатоліївна, Проценко Тетяна Володимирівна, Липницька Олена Олександрівна, Єклема Наталія Леонідівна, Дідковська Надія Василівна, Тамбовцева Оксана Валентинівна, Єфанова Юлія Тарасівна, Даниленко Тетяна Іванівна, Шведенко Юлія Анатоліївна, Гончаренко Тетяна Олексіївна./Files/images/uchitel/Учителя_выпускники.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1116

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.